Senaste Inlägg

Skrik i huset

Pratade med Dolores om min lön när jag är borta med dom. Och hon sa att såklart dom betalar mer eftersom jag kommer jobba mer. jag kommer jobba 3 dagar extra den veckan vilket betyder att dom 2 dagarna Johan kommer blir fridagar och sedan ska jag få betalt en extra dag. Så det känns bra.

Ikväll ska jag och flickorna ut och äta. Vi kommer inte ses på 1 vecka så vi tänkte ta en sista middag tillsammans innan Beccy drar till Egypten, Jag till Spanien och Josefin åker till Sweden. Men idag har också Yvonne gjort en festmåltid så ska ändå smaka lite här för det såg så himla gott ut. Barnen har skrikit hela dagen och varit sjukt jobbiga.. så nu är jag lycklig när jag inte träffar dom föränn imorrn klockan 8 prick. Skönt för mig! Är hungrig som ett djur nu. uuuuh!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback