Senaste Inlägg

solsken

Det är så himla skönt vårväder här, var på prommenad med bebisarna och Josefin i tygskor och solglasögon och det var så skönt. Vi tog en liten tefika och sedan gick vi lite till. Har till och med lite ont i huvet på grund av solen just nu känner jag. Men det är bara trevligt! Laia och jag har fixat blommor till Dolores nu. Kostade 3 pund, shhhh! Jag tror att jag får ledig tid snart ska passa på att duscha då tror jag. Skulle vara skönt, det är svettigt att ta hand om barn ska ni veta.

kolla under trädet där finns det blommor, men kan inte namnet tyvärr. Det är dom där lila som finns överallt när det är vår hemma i alla fall

Blommorna till Dollan

Josefin på Costa

3 Kommentarer

Postat av: mamma den 2010-03-02 @ 17:53:06

Hej! Skönt för dig med vår, hos oss snöar det idag inte så mycke men det räcker med snö nu, vi vill också ha vår. Det såg ut som det var krokus på bilden men svårt att säga det var för långt bort, kanske var det skilla?

Puss o kram

Postat av: Johan den 2010-03-02 @ 18:07:23

gick inte du natur baby? du borde kunna blommorna :)

Postat av: mormor o morfar den 2010-03-02 @ 19:22:05

Hej Stina Du är en baddare att skriva Blommorna svårt att se riktigt men det är nog skilla tror vi det var väl fint att gratta doleres med blommor .du skriver pubb besök och nattsudd du måste väl jobba lite också ibland men det är ju trevligt att träffa kompisar

ha det så bra med krammar från Råda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback