Senaste Inlägg

söndag kväll!

Imorgon ska jag ut och springa, jag har lovat mig själv det. Ja om jag har fritid såklart. Annars slutar jag ju typ 9 och så sent vill ja inte springa ensam här i mörkret. Jag känner bara att det är dags nu. kan inte hålla på att äta godsaker hela tiden och sen inte röra på mig. Och promenader med barnen är inte att röra på sig knappt. Eller ska jag chocka alla och gå upp halv 7 för att springa. HAHA vem lurar jag egentligen. det kommer aldrig ske. NOPE!

Ikväll så ska jag först hem till Becky och äta middag vid halv 8. men det känns lite halvfel att komma och äta urennes Hostfamilys skafferier liksom. jag sa att jag kunde ta med mig min gröt och äta den. men hon sa att det var lungt och att vi kunde äta kyckling. Så det blir nog bra. Är inte så hungrig just nu faktiskt. Efter maten ska vi dra till Puben, har inte jättelust. Men kan ju gå tidigare om jag vill. Känner för en ligga i sängen och kolla på filmkväll. Vet bara inte vad jag ska se idag. Såg nyss "Home alone" här men den känns inte som jag vill se ensam. vet inte varför haha.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback