Senaste Inlägg

spöken?

nu är jag trött. har letat i tusen år efter min lilla nessesär från Kina som jag hade min hörlurar i. i väskan har den legat hela tiden, men helt plötsligt var den inte där. Jag tömde hela väskan men den var inte där. Sen kollade jag i den en 4e gång. Och då var den där. Helt sjukt, för jag hade verkligen känt efter. 

Sen kvällen andra irriterande grej är att allt på datan ändras. Utseendet på skrivbordet och massa. så jag försöker fixa till det men det funkar itne. Blir aslack och stackars Johan får vänta på att jag ska fixa. JAG HATAR FÖRÄNDRINGAR. Sen startade jag om datan och då var allt som vanligt igen helt sjuk. men men världen är konstig. Eller så spökar det i detta huset. Det gör ju det i England...! scaaaary!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback