Senaste Inlägg

Svar

Farmor & Farfar: Jag har inte fått erat mail. Har ni rätt mailadress? Att sköta småbebisar är jätteroligt, men också ganska jobbigt. Men ni vet ju hur bebisar är. Jätteskoj när dom är glada och skrattar och blir bättre på allt, ska bli jättekul att se när dom börjar krypa. Fast det är nog några månader tills dess.

Maten är toppen, men har inte fått någon riktig husmanskost här. Äter vanlig mat, typ pasta, ris, potatis, kött, grönsaker, sallad, köttbullar, korv, och allt sånt som man egentligen tycker om. det jag kan sakna är speciella rätter som pappa och mamma gjorde. Och jag tänkte komma och äta pannkakor hos er den 3e Juni.

Vädret lät inte så roligt hemma måste jag säga. Slask är aldrig härligt. Här är det massa blommor, barmark och sol mest och runt 10 grader. Fast igår regnade det nästan hela dagen, eller bara duggregn. Betydligt mer vår, nu väntar jag bara på att få lite mer värme så man kan gå i kortbyxor och sånt.

Min mail är [email protected] om ni vill skicka igen.
Hoppas ni har det toppen så ses vi snart igen :)
kramar


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback