Senaste Inlägg

svar

en liten update: Alex somnade 20 över och Adrian skriker fortfaranade. Han är helt hysterisk. Herre gud. Men Dolores tar hand om honom just nu. Hoppas han somnar snart så det blir lite lugn och ro här i stugan.

pappa: I helgen ska vi ut på fredag sen har jag ingen aning. ja ska till London på lördag i alla fall. Vet inte om jag åker själv eller om dom andra följer med. Vi får se helt enkelt. nej det var ett tag sen jag fikade. Har liksom inte haft tid. Plus att jag tänkte hålla mig till sötsker på helgen, synn bara att jag har ett lager kakor godis och choklad på rummet, men har faktiskt inte rört det sen i söndags. Fast igår fick jag en burk med chokladägg av Pedro. han hade köpt till mig Laia och Nico. Väldigt goda. Ska köpa mer om jag hittar nånstans. Sist jag åt min Lemon Cheesecake var den inte lika god så känner inte samma sug efter den.

Nu börjar även Adrian lugna ner sig. Men inte för att vara dum men dom här barnen behöver seriös hjälp för att kunna somna. För det här är helt sjukt!


har jag gett upp sötsaker?? tsss, aldrig. Bara en pause liksom.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback