Senaste Inlägg

svettoo

uuuuuuuh, svettigt. Gjorde mina övningar i rummet och drog sedan ut på min vanliga springrunda. går fortare och fortare för varje gång. inte mycket men lite i alla fall. Sprang på 22 idag. är genomsvettig och törstig, men det är så det ska kännas efter en löprunda. Nu ska jag upp och duscha och göra mig fräsch. Sista duschen här på en vecka. Usch jag vill verkligen inte åka, så mycket bekvämare att vara här bara. Måste packa också, och sova tiditg. ska upp klockan 6. Jobbigt det kommer bli.

Får se när jag hinner skriva igen, kanske inte föränn ikväll. Har liksom inte tid längre som jag hade förut. Ska försöka i alla fall. Eftersom jag inte kan nästa vecka. Kommer känna mig ensamast i världen, ingen Laia, ingen Yvonne, och en inget internet att prata med folk på. Vill ha mycket sms nästa vecka!!!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback