Senaste Inlägg

tack! <3

Blev jätteglad för veckans andra post. Blir sådär tårögd när man får saker från människor man saknar! Tack så jättemycket, det betyder mycket för mig att ni tänker på mig. Även fast vi pratar varje dag. I brevet var det choklad, mums! ett påskkort och en berlock. jag har satt berlocken på mitt Thomas Sabo armband, det blev jättefint! Juste glömde säga att brevet var från Mamma, Pappa, Patrik, Elin och Smulan. Det stod inte Smulans barn men antar att det var från dom också. HEHE! tack igen :) Ska ta med mig chokladen till Spanien. Och vi ses om 4 veckor! Ringer ikväll !! Puss på er! <3



Det är dom små gesterna som betyder mycket!

1 Kommentarer

Postat av: Bosse den 2010-03-25 @ 13:41:50

Kul att brevet han fram innan du åkt till Spanien. Postade det faktiskt i tisdags = förrgår. Tänk vad snabb postgången är. Smulans 3 små ungar var ju inte födda, när brevet skickades, men de vill säkert vara med på ett hörn också.



Ha det nu så bra på din Spanien-resa. Det blir säkert mer spännande, intressant och annorlunda än du tror. Det är ju dina upplevelser som räknas!

Kramar!! / Pappa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback