Senaste Inlägg

tiden går nog fort

Känns som att tiden fram till maj kommer gå med en rasande fart. Det kommer hända ganska mycket grejer fram tills dess. den här veckan kommer säkert gå fort, och i helgen antar jag att vi ska ut(nästa helg kommer Beckys föräldrar hit så vi lär inte gå ut då), helgen efter det är det nog inget speciellt som händer. Men helgen efter det åker jag till spanien och antagligen lider jag hela veckan. Men det är i alla fall något som händer. Och efter det kommer Johan, sen kommer en till vanlig helg och efter den veckan kommer Pappa och mamma. Sen är det ju för tusan nästan maj !!

Hänger ni med??

jag menar jag har varit här i 3 veckor redan. Det går asfort. Även fast jag längtar hem. Men det här är ju min vardag nu. och allt man gör är att längta till helgen. Och då går veckorna rätt så fort. Nästa vecka har jag varit borta i en hel månad. Det är helt sjukt. Är det någon som har märkt att jag inte är hemma?? eller klarar ni er bra utan mig kanske.

jag vet i alla fall några som tänker på mig varje sekund. en av dom är Smulan

1 Kommentarer

Postat av: Patrik den 2010-03-07 @ 20:24:27

Du kan ju alltid titta på något intressant som Vetenskapens Värld så du lär dig något samtidigt. Kampen mellan Cern och Tevatronen. I samma avsnitt får man även följa med när dom dyker i vattenfyllda grottor i Mexico där Mayafolket höll religiösa cermonier.



4_av_18-_partikelacceleratorn_i_cern?cb%2Ca1364145%2C1%2Cf%2C-1/pb%2Ca1364142%2C1%2Cf%2C-1/pl%2Cv%2C%2C1908927/sb%2Cp102815%2C1%2Cf%2C-1" rel="nofollow">http://svtplay.se/v/1888469/vetenskapens_varld/del4_av_18-_partikelacceleratorn_i_cern?cb,a1364145,1,f,-1/pb,a1364142,1,f,-1/pl,v,,1908927/sb,p102815,1,f,-1



Där har du länken :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback