Senaste Inlägg

trött idag

mamma: igår väckte vi dom och matade dom och bytte blöja som vi hade blivit tillsagda att göra. Sedan sov dom båda igen klockan havl 11 så det var helt okej för min del. Mitt enda problem är att nu har vi börjat ny rutin igen och det betyder att jag måste upp klockan kvart i 7 på morgonen istället för kvart i 8. bajsa. hatar att gå upp tidigt. Fast det betyder också att jag i princip är ledig från 7. så det har ju sina fördelar också faktiskt.

Vädret idag är konstigt, det snöade lite som sen övergick i regn och nu är det bara grått ute och inget ser roligt ut. Men det gör inget för jag sitter inne i alla fall. Mysigt och skönt. Barnen ska sova nu, och nattnannyn hade sagt att vi inte skulle hysha dom till söms utan låta dom skrika i 5-10 minuter gå in och hysha och klappa på dom och gå igen. Men tror ni inte hon stått och hyshat i typ 10 minuter nu i alla fall. Och kom nyss ut och sa, titta det funkar dom somnade. yeah right. jaja, jag slapp göra nått och det är itne jag som behöver gå upp på natten så...


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback