Senaste Inlägg

tröttast

jag är så himla trött. har inte alls nån lust att gå ut ikväll! Vill kolla på film och sova länge så jag orkar åka in till London utan att vara trött imorrn. Men jag vet att jag kommer vara vaken i typ 24 timmar eftersom vi kommer komma hem halv 7 och jag orkar inte alltså helt ärligt. kanske ska säga att jag inte pallar ikväll? eller vi får se. Det är bara att jag håller på att somna hela tiden och jag orkar inte gulla med barnen, så trött är jag. har ingen lust med något faktiskt. hoppas jag blir piggare.

2 Kommentarer

Postat av: mamma den 2010-03-12 @ 11:30:21

Försök vila en stund om du har möjlighet.

Sen tycker jag att ni kan unna er en taxi hem, det kan inte bli så dyrt om ni är flera som delar.puss

Postat av: Bosse den 2010-03-12 @ 12:42:52

Jag håller med mamma. Försök sova en stund när barnen sover, så skall du se att det känns bättre. PowerNap é grejen!!

Kram / Pappa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback