Senaste Inlägg

Uppe med tuppen

Dagarna bara flyger förbi. jag förstår verkligen inte. Jag kom hit på 4 veckor sen. Har varit här i exakt en månad men det känns som 2 veckor max. Visst jag längtar hem, det vet ni ju mycket väl. Men samtidigt så går tiden så jädra snabbt. Ibland är det askul här, ibland inte lika skoj. Men tiden går lika fort ändå. Nu är det redan söndag och imorrn börjar en ny vecka. Den veckan kommer bli skön, för på torsdag kommer nattnannyn. Något nytt som händer, det är alltid kul.

Klockan ringde 06.50 imorse, tidigt men jag slutar också klockan 12.30 och sen ledig hela kvällen. Vi ska förhoppningsvis på bio så det ska vi skoj. Sen ikväll måste jag plugga. Alltid i sista sekund! Tänkte också installera Age of Mythology och spela ikväll. HaHa. Och kanske se en film som jag köpte. Vi får se helt enkelt. Men nu ska jag stoppa barnen i sina korgar för det är enligt schema naptime i 45 minuter.

I England är det Mother's day idag. Är det det i Sverige? Tror inte det. Men Mamma tänker på dig i alla fall. Grattis :) eller vad man säger.

1 Kommentarer

Postat av: mamma den 2010-03-14 @ 11:08:23

Tänker på dig också,du vet att vi saknar dig. I Sverige är det mors-dag i maj.Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback