Senaste Inlägg

tisdag

Dte blev inget babysim idag. Barnen hostar och sånt för mycket så just nu sover dom istället. Alla sover utom jag. Det är sol och varmt idag också, väldigt härligt. Antar att det inte är lika skönt hemma?? Idag händer inget speciellt faktiskt. Ska på promme med dom små för Dolores ska träffa nån för hon har ont i ryggen. Hon frågade också om jag kunde jobba lite annorlunda i helgen. Får se hur det blir. Ska nog gå med på det för då kan ju hon vara snäll när jag vill ändra lite på schemat. Det jobbiga är bara att jag förmodligen kommer behöva börja klockan 8 på Söndag, vilket är tidigt med tanke på att vi ska ut på fredag och kommer sova lika lite denna helg. Så söndag är egentligen min sova ikapp dag. Men får väl somna tidigt i guess. Men det verkade som att hon ville att jag skulle jobba på kvällen också? det känns lite knäppt då jobbar jag ju nästan hela söndagen och det vill jag inte. Måste få lite tid till annat känner jag. Men vi får se hur det blir, känns lite ensamt här idag och tomt. Mest för att jag tror inte jag kommer kunna träffa någon idag. Ska försöka hinna det. Livet här i huset var så mycket roligare när Laia inte gick i skolan. Men men. Nu GLEE!!


igår på puben

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback