Senaste Inlägg

running

Barnen sov nog inte så speciellt mycket bättre inatt än andra nätter, men jag behövde inte gå upp så det var skönt. Sen tror jag att det dröjer några nätter innan dom börjar sova ordentligt på kvällen. Men nu har vi precis lagt dom för en 2 timmar nap som dom ska ha den här tiden varje dag. jag hoppas verkligen att den här metoden kommer fungera för det skulle göra livet så himla mycket enklare. Plus att jag får ju typ ett schema för när jag jobbar och inte. Somnar dom halv 8 varje kväll. då har jag ledig tid.

Nu mina vänner ska jag ut och springa för första gången på väldigt länge. kommer tillbaka om typ en timme!
Rundan börjar förbi det här huset. Som det för övrigt bor folk i! Wish me luck

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback