Senaste Inlägg

vad ska jag se på????

Och så var kvällen lugn idag igen. Dom andra flickorna är på Salsa och ska dansa fram till 11 ikväll. Men jag känner inte att jag vill lämna Dolores ensam än, eller att jag kan det heller. Barnen sover men Pedro är inte hemma. Men det gör inget jag älskar att bara ligga hemma och ta det lungt och läsa och kolla på tv. Ska upp lite tidigare imorrn på grund av den nya rutinen. Så vill sova lite tidigare och så. Men jag tänkte när barnen är inne i sen 12 timmars-sömn-utan-att-vakna-mellan-7-och-7 så ska jag gå och dansa hela kvällen jag med. men denna vecka ska jag dansa på fredag för så blir det party i London igen!!!

Jag har en msn-dejt med Johan nu, eller han sa att han kunde prata till 10 så jag tänkte att han skulle vara på datan men icke. Så ska försöka ringa han, sen ska jag ringa mamma och pappa. ett väldans ringande. Hoppas inte Dolores behöver telefonen. För i så fall måste jag släppa den direkt såklart. Sen ska jag se en mysig film, har inte bestämt vilken än, kanske a bugs life eller finding Nemo. Eller bara vänner som jag älskar så otroligt mycket.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback