Senaste Inlägg

viiiiila

Godmorgon världen säg vad som står på?

Nu har jag satt på en till tvättmaskin, strykt min rena tvätt och börjat lägga ner lite saker i resväskan. Har också dammsugit vardagsrummet, för Dolores ska ha gäster idag. barnen ska sova i 30 minuter till vilket betyder lite lugn och ro. Idag är jag ledig mellan halv 1 och typ halv 5 och det ska bli såååå skönt. Skulle behöva ta mig till oxted på ett litet uppdrag, men det är för tidigt att göra det idag också, men jag åker på lördag så har liksom ett litet problemooo. Men det löser jag snart!


jag är blekast, men alla andra är spanjorer eller halvspanjorer förutom Yvonne, men äsch

1 Kommentarer

Postat av: mamma den 2010-03-25 @ 10:59:48

Hej, Packa nu inte med alla dina kläder, jag tror nog att de har tvättmaskin i Spanien. Ha det så skönt nu när du får några timmars ledigt, en springrunda kanske? Puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback